παουλο

Ένα παιδί μπορεί να διδάξει σε έναν ενήλικο τρία πράγματα: να είναι ευτυχισμένος χωρίς ιδιαίτερο λόγο, να είναι πάντα απασχολημένος με κάτι και να ξέρει να απαιτεί με όλη του τη δύναμη αυτό που θέλει.

Paulo Coehlo(βραζιλιάνος συγραφέας)

ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2012

14 ΦΛΕΒΑΡΗ









H Mεγάλη πολιτεία των μικρών!!!
Σήμερα όλοι ξέρουμε τί γιορτάζουμε ,αλλά ξεκίνησα τη μέρα μου χωρίς να πω τίποτα.
Στη πορεία το μετάνιωσα.
Ξέρω πως η γιορτή  του Αγίου Βαλεντίνου είναι ξενόφερτη και την έχουν εμπορευματοποιήσει αλλά  δεν εμπόδιζε αυτό που είχα σήμερα στο μυαλό μου να κάνω.
ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΒΡΗΚΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΙΟ...


Ο Αγιος Βαλεντίνος ήταν ένας χριστιανός ιερέας που έζησε το 270μΧ, επί Κλαύδιου. Ο Αγιος Βαλεντίνος λοιπόν, θέλοντας να διαδώσει τη χριστιανική πίστη τελούσε γάμους ανάμεσα σε ζευγάρια, προσπαθώντας να δημιουργήσει πυρήνες ανάπτυξης του χριστιανισμού, και φυσικά οικογένειες.
Ο Βαλεντίνος αν και προειδοποιήθηκε για τις αντιπαγανιστικές του διαθέσεις, δεν υποχώρησε και συνέχισε να παντρεύει τους πιστούς, μέχρι που βασανίστηκε και θανατώθηκε.
Η Καθολική Εκκλησία αναγνώρισε πολλούς αιώνες αργότερα τον Βαλεντίνο ως άγιο και όρισε την ημερομηνία λατρείας του στις 14 Φεβρουαρίου. Φυσικά η επιλογή της ημέρας δεν ήταν τυχαία γιατί την ίδια ημέρα (και μάλιστα για 2 ημέρες στις 14 και 15 Φεβρουαρίου) γιορταζόταν μια παγανιστική γιορτή έρωτα και γονιμότητας. Οι Καθολικοί ταύτισαν τον Αγιο Βαλεντίνο με τον έρωτα και το καλό τους μάρκετινγκ τον καθιέρωσε σαν τον Άγιο του Έρωτα.
Η Ορθόδοξη Εκκλησία φυσικά δεν αναγνώρισε τον άγιο αυτό και κράτησε σκληρή στάση απέναντι στη μόδα που πήγε να καθιερωθεί. Ωστόσο μετά από πολλά χρόνια και όταν πια ο Άγιος Βαλεντίνος έγινε το απόλυτο must του Φλεβάρη, αποφάσισε να δημιουργήσει τον δικό της άγιο.
Υπάρχει επομένως ο Άγιος Έρωτας, αλλά και Άγιοι προστάτες του Έρωτα, όπως ο Άγιος Υάκινθος στις 3 Ιουλίου και οι Άγιοι Ακύλας και Πρισκίλλα  στις 13 Φεβρουαρίου, οι οποίοι όμως δεν κατάφεραν να καθιερωθούν στην συνείδηση του κόσμου.
Έτσι λοιπόν εκτός από τους ερωτευμένους, στις 14 Φεβρουαρίου έχουν την τιμητική τους τα ανθοπωλεία, τα ζαχαροπλαστεία, οι μάγοι της γεύσης και λιχουδιάς, και φυσικά όσοι δίνουν τη δυνατότητα στους ανθρώπους να εκφράσουν τον έρωτα τους με έναν τρυφερό, χαριτωμένο και αγαπησιάρικο τρόπο.
Ευκαιρία να εκφράσουμε την αγάπη μας στο φίλο μας ή φίλη μας.
ΠΩΣ;;;

 Zωγραφίσαμε ,έχοντας στο μυαλό μας τον φίλο μας που αγαπάμε για να του χαρίσουμε τη ζωγαφιά.
Ένα κοριτσάκι μου είπε πως δε θέλει να ζωγαφίσει.Γιατί;;;
-Γιατί κυρία εγώ αγαπάω ΟΛΑ τα παιδιά της τάξης.
-Γλυκιά μου!!!
Αφού ζωγράφισαν χάρισαν τη ζωγραφιά στο φίλο τους ,φίλη τους δίνοντας μια αγκαλιά και 2 φιλιά!!!

















Φιλιούνται αγκαλιάζονται...








ΤΑ ΑΓΑΠΟΧΑΡΤΑΚΙΑ ΜΑΣ


Και γω με τη σειρά μου χάρισα μια ζωγραφιά που έφτιαξα στη φοιτήτρια Ελευθερία και αυτή μου χάρισε τη πιο όμορφη ζωγραφιά που μου έχουν χαρίσει ποτέ!!


Ευχαριστώ Ελευθερία !!!!












ΧΟΡΕΨΑΜΕ ΚΑΙ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΑΜΕ ΤΟ ΤΡΑΓΟΥΔΑΚΙ ΤΟΥ ΜΠΑΡΝΥ!!



Και φυσικά δεν έχασα την ευκαιρία να αναφερθώ στο παραδοσιακό έθιμο της Πάτρας <<Ο ΓΑΜΟΣ ΤΗΣ ΚΟΥΛΟΥΡΟΥ>>
όπου αναβιώνεται κέθε τσικνοπέμπτη
στη παλιά Πάτρα!!


Η κουλουρού σύμφωνα με την προφορική παράδοση ήταν μια γυναίκα που πούλαγε κουλούρια.Μέρες Αποκριών ήταν που γνώρισε τον αγαπημένο της που τύγχανε να είναι ναυτικός.
Σφοδρός έρωτας!!!
Ο ναυτικός της υποσχέθηκε πως θα γυρίσει να την παντρευτεί.
Η κουλουρού περίμενε χρόνια πηγαίνοντας τις απόκριες στο λιμάνι να περιμένει τον αγαπημένο της.
ΜΑΤΑΙΑ..δεν ήρθε ποτέ και εκείνη πέθανε από μαράζι.
Οι Πατρινοί θέλοντας να κάνουν πραγματοποίηση το όνειρο της Κουλουρού κάθε τσικνοπέμπτη το δραματοποιούν βάζοντας και άλλα στοιχεία του καρναβαλιού.
ΕΜΕΙΣ όμως το δραματοποιήσαμε με το δικό μας τρόπο.










Αυτό όμως θα σας το δείξω σε μια άλλη μου ανάρτηση ...προς το παρόν κατασκευάζουμε τις στολές μας ,κάνουμε πρόβες και αγοράζουμε τα στέφανα!!!!



Σε όλους εσάς μια αγκαλιά και δυο φιλιά από μένα!!!


Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου 2012

Η ΟΡΑΣΗ

 Συνεχίζοντας τις αισθήσεις ,η αίσθηση της όρασης μας προβλημάτισε και τα παιδιά έδειξαν πραγματικό ενδιαφέρον.Ανιχνεύσαμε παραστάσεις πρώτα,εικόνες ,γνώσεις παραστάσεις και απορίες των παιδιών αφού ακούσαμε το γνωστό τραγούδι <<Μάτια Βουρκωμένα>>σε μουσική του Σταύρου Ξαρχάκου και στίχους του Νίκου Γκάτσου.
















Εξηγήσαμε τη λειτουργία των ματιών και πως ο εγκέφαλός μας ,έχει τη δυνατότητα να ισιώνει την εικόνα ενώ το μάτι τη συλλαμβάνει ανάποδα.Εδώ αναφέραμε και τις παλιές φωτογραφικές μηχανές με το φιλμ όπου έκαναν την ίδια δουλειά.
Σήμερα έχουμε τις ψηφιακές με τη κάρτα μνήμης!!!


Ο σκοπός που έχουν τα δάκρυα.


Κοιτάξαμε τα μάτια μας στο καθρέφτη και τα περιγράψαμε...
 Κοιτάξαμε τα μάτια του φίλου μας και τα περιγράψαμε...
Εντωπίσαμε διαφορές στο χρώμα ,στο σχήμα,στις τρίχες που έχουν πάνω τα μάτια (έτσι ονόμασαν τις βλεφαρίδες)




 Τα παιδιά έφεραν υλικό από το σπίτι τους και φτιάξαμε τη γωνιά της όρασης .



 Παίξαμε,προβάραμε τα γυαλιά,δραματοποιήσαμε ,πειραματιστήκαμε!!!


Οι παθήσεις των ματιών...δεν είναι και λίγες ε;


Kαι φυσικά το θέμα ,μας οδήγησε αβίαστα στους ανθρώπους που δε βλέπουν και λέγονται τυφλοί.

Αυτό που μου έκανε εντύπωση ,όταν ρώτησα αν αυτοί οι άνθρωποι γεννιούνται έτσι ,η απάντηση ήταν θετική από όλα τα παιδιά .Εξήγησα πως μπορεί κάποιος να τυφλωθεί και κατά τη διάρκεια της ζωής του από ατύχημα.






Ευαισθητοποιηθήκαμε για αυτή την κοινωνική ομάδα και αναφέραμε τρόπους για να τους βοηθήσουμε.Ένας από αυτούς είναι και το σύστημα braille όπου βοηθά τους τυφλούς ανθρώπους να διαβάζουν.
Επίσης τα σκυλιά και τα μπαστούνια τους καθοδηγούν.







Φτιάξαμε τα 6 πρώτα γράμματα του αλφάβητου braille...


 και νιώσαμε και εμείς για λίγο τυφλοί!!!!

Συνεχίζοντας να είμαστε τυφλοί περάσαμε τη διάβαση πεζών αφού ακούσαμε τον προειδοποιητικό ήχο από τα φανάρια.
Γρήγορος για να περάσουμε ,αργός για να σταματήσουμε.




Ο Κωνσταντίνος μας έφερε ένα παραμύθι για ένα πρίγκηπα που τυφλώθηκε στη προσπάθειά του να σώσει την αγαπημένη του.




 Δώσαμε μια άλλη διάσταση στην αίσθηση της όρασης.Ότι είναι όμορφο δε σημαίνει πως είναι και καλό.Ότι είναι άσχημο ,δε σημαίνει πως είναι και κακό.Το τέρας ήταν αποκρουστικό και κακάσχημο αλλά τόσο καλόκαρδο.Αυτό αγάπησε η πεντάμορφη.
Είναι πολύ σημαντικό να βλέπουμε με τα μάτια και της ψυχής.Έτσι κάνουν και τα άτομα με προβλήματα όρασης.Βλέπουν με τα μάτια της ψυχής!!!!



Παίξαμε με τις λέξεις ,αντιστοιχήσαμε,μετρήσαμε,κολλήσαμε.



Μετρήσαμε τελίτσες ...αχ μου ξέφυγε μιαααααα.....



Φτιάξαμε ομαδικό κολάζ με υλικό που φέραμε από το σπίτι.



Θαυμάσαμε το πίνακα του ζωγράφου μας Δομίνικου Θεοτοκόπουλου ,του γνωστού μας El Grego.


Kαι είπαμε την άποψή μας για το έργο τέχνης!


Φυσικά δε ξεχάσαμε να αναφερθούμε στο Χριστό που γιάτρεψε πολλούς τυφλούς ,γιατί Αυτός είναι το ΦΩΣ μας.



Εδώ κάπου θα κλείσουμε το θέμα όραση ...έρχεται καρναβάλι και το καρναβάλι θέλει ΓΕΥΣΕΙΣ ,ΑΡΩΜΑΤΑ και ΜΥΡΩΔΙΕΣ.!!!!!(γεύση ,όσφρηση)



Έλα και ένα χασάπικο  για τα φιλαράκια μου!!!!


Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

H ΑΚΟΗ

H Mεγάλη πολιτεία των μικρών!!!
Συνεχίζοντας τις 5 αισθήσεις και συγκεκριμένα την ακοή,ανακαλύψαμε πολλά πράγματα.
Καταρχήν πιάσαμε όλοι τα αυτιά μας και περιγράψαμε το σχήμα τους.Γιατί μοιάζουν με αχιβάδα,γιατί έχουν πτερύγια,τι είναι το τύμπανο;Γιατί δε πρέπει να βάζουμε τα χέρια μας και ξένα αντικείμενα στα αυτιά μας.
Πολλά παιδιά μου ανέφεραν τον τραυματισμό των αυτιών τους ύστερα από χρήση μπατονέτας.
Συμφωνήσαμε πως ο καλύτερος τρόπος για να καθαρίζουμε τα αυτάκια μας είναι στο μπάνιο,χωρίς όμως να μπει νερό.
Παίξαμε με το τύμπανο του σχολείου μας και καταλάβαμε αυτή τη μικρή μεμβράνη στο αυτάκι μας που τρέμει όταν ένας ήχος μπαίνει μέσα.
Αναφέραμε οικείους ήχους που ακούμε κάθε μέρα.Προβληματιστήκαμε αν στον ύπνο μας ακούμε.
Κλείσαμε τα μάτια μας και ακούσαμε τους ήχους του Νηπιαγωγείου.(και είχε και έναν αέρα σήμεραααα)
Τα ζώα έχουν ακοή;
Φυσικά και έχουν .Κάποια από αυτά έχουν και δυνατή ακοή,όπως η γάτα.Κάποια από αυτά ακούνε ήχους που δεν ακούμε εμείς ,όπως τα σκυλιά που γαυγίζουν πριν το σεισμό.
Τα ψάρια,τα σαλιγκάρια,τα σκουλίκια,οι σκύλοι,οι ελέφαντες;;;ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΗΚΑΜΕ!!!

Αφού διαβάσαμε το παραμύθι μας<< φως ,φίλοι ,φανάρι>>ανακαλύψαμε τρόπους επικοινωνίας ,εκτός από την ομιλία.
ΤΑ ΝΟΗΜΑΤΑ
ΤΗ ΖΩΓΡΑΦΙΚΗ
ΤΑ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΑ
ΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΜΑΣ

Η φοιτήτρια Ελευθερία ,μας έμαθε μερικές λέξεις στη νοηματική γλώσσα.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!!!

ΜΕ ΛΕΝΕ...

ΣΕ ΑΓΑΠΩ!!!

ΜΕ ΛΕΝΕ...

Οι περισσότερες κινήσεις της νοηματικής γλώσσας γίνονται με το δεξί χέρι.Το αριστερό είναι βοηθητικό.

Τα παιδιά είπαν τρόπους που μπορούμε να βοηθήσουμε τα άτομα με προβλήματα ακοής ,ώστε η ζωή τους να είναι εύκολη και φυσιολογική.
Όλοι έχουμε ΔΙΚΑΙΩΜΑ στο να ζήσουμε μια φυσιολογική ζωή .
Ο Πιπίνος μας ,μας μίλησε για τα δικαιώματα των ατόμων με ειδικές ανάγκες.



Είχαν δει πολλές φορές ένα κύριο ή μια κυρία στην τηλεόραση να μιλάει με νοήματα.Είχαν δει επίσης και γράμματα να αναγράφονται πάνω στην εικόνα ,ακόμα και αν το έργο δεν είναι ξένο.
Πινακίδες,φώτα να αναβοσβήνουν και φυσικά ΑΚΟΥΣΤΙΚΑ κάνουν τη ζωή τους πιο εύκολη.
Ακουστικά υπάρχουν παντού.Ξεχωρίσαμε τα ακουστικά των ατόμων με προβλήματα ακοής από τα ακουστικά που χρησιμοποιούμε εμείς για να ΑΥΞΗΣΟΥΜΕ Ή ΝΑ ΜΕΙΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΝΤΑΣΗ ΤΟΥ ΗΧΟΥ.
Ακουστικό κινητού,ραδιόφωνου,τηλεόρασης,τηλεφώνου,αυτοκινήτου,μουσικήςκτλ αναφέρθηκαν από τα παιδιά.
Φτιάξαμε και τα δικά μας ακουστικά.


Ο ΗΧΟΣ ΤΑΞΙΔΕΥΕΙ!!!!
Αναγνωρίσαμε ήχους με κλειστά μάτια.(5 ΉΧΟΙ)



Τους παραπλήσιους ήχους τους μπερδεύαμε αλλά με λίγη εξάσκηση τα καταφέραμε.

Παίξαμε χαλασμένο τηλέφωνο.Κάπου χάλαγε το τηλεφωνάκι μας...χιχι!!!



Δυνατοί -σιγανοί ήχοι..άντε να δούμε τι μάθαμε.



Και φυσικά ,δε θα μπορούσα να μην αναφερθώ και στον μεγάλο μουσικό Μπετόβεν όπου παρόλα τα προβλήματα ακοής που είχε ,έγραψε καταπληκτικά μουσικά κομμάτια.
Ακούσαμε τον ύμνο της χαράς και το fur Elise.
Κομμάτια γνώριμα που είχαν ακούσει τα παιδιά στα παιδικά τους παιχνίδια και στις κάρτες για χρόνια πολλά!!!

Φτιάξαμε και ένα ανθρωπάκι με ΜΕΓΑΛΑ ΑΥΤΙΑ για να τονίσουμε την αξία της ακοής στη ζωή μας.
Το βαφτίσαμε...



Και βρήκαμε και παροιμίες ...όλο αυτιά!!!



Και φυσικά η παροιμία του μήνα..

ΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗ ΠΟΡΤΑ ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΒΡΟΝΤΑ!!

Αφιερωμένη σε αυτούς που ενώ ακούνε σαν γάτες ,δε θέλουν να μας ακούσουν!!!!

Και σε σας τα φιλαράκια μου και σε όσους κάνετε το κόπο και τη τιμή να διαβάζετε το μπλογκ μου ,σας αφιερώνω ...
για να σας ταψιδέψω!!!!

Παρασκευή 3 Φεβρουαρίου 2012

Τα χειμερινά καταλύματα της Πιτσίνας!!!

H Mεγάλη πολιτεία των μικρών!!!

Χθες η φίλη μας η Πιτσίνα μου έδωσε μια καταπληκτική ιδέα για κατασκευούλα για τα ζωάκια που πέφτουν σε χειμέρια νάρκη!!!


Τα λόγια είναι περιττά!!!
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΙΤΣΙΝΑΚΙ!!!


Τα ζωάκια ξάπλωσαν στο κάθε δωματιάκι τους και .....χρρρρρρρρρ.....περιμένουν την Άνοιξη για να ξυπνήσουν!!!!
Τα ξενοδοχεία είναι φτιαγμένα από αφρώδες υλικό για να κρατάνε πιο ζεστά τα ζωάκια μας!!!




Της μικρής μου κορούλας 3,5 χρ.


Ησυχία λοιπόν !!!
Και αν εσείς περάσετε από έξω ,ρίξτε και μια ματιά μέσα και προσοχή:Τα ζώα θέλουν το σεβασμό μας!!!


Τα καταλύματα είναι από την ευγενική προσφορά της ΠΙΤΣΙΝΑΣ-Η ΠΕΡΗΦΑΝΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΣ,για να ξεχειμωνιάσουν τα ζωάκια μας!!!!
Την ευχαριστούμε πολύ!!!!

Νηπιαγωγός είναι...

Νηπιαγωγός είναι...




Οι αναγνώστες μας!!!

ΑΡΧΕΙΟΘΗΚΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ

Powered By Blogger

Βρείτε αυτό που σας ενδιαφέρει!

11 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2013 (1) 17 ΝΟΕΜΒΡΗ (1) 1821 (1) 1940 (2) 1Η ΟΚΤΩΒΡΗ ΓΙΑΓΙΑ ΠΑΠΠΟΥΣ (1) 2014 (1) 22 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ (1) 25Η ΜΑΡΤΙΟΥ (6) 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (5) 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ -ΕΙΡΗΝΙΚΟ ΚΑΝΟΝΙ (1) 28Η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ -ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (1) 3 ΙΕΡΑΡΧΕΣ (1) 4 ΕΠΟΧΕΣ (1) 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ -ΟΡΑΣΗ (1) 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ-ΑΚΟΗ (1) 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ-ΟΣΦΡΗΣΗ (1) 8 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ (1) ΑΓΑΠΗ (2) ΑΓΑΠΗ-14 ΦΛΕΒΑΡΗ (1) ΑΓΓΕΛΟΙ. (1) ΑΓΕΡΑΣ (1) ΑΓΙΟΣ ΑΝΔΡΕΑΣ (3) ΑΓΙΟΣ ΒΑΣΙΛΗΣ. (2) ΑΓΩΓΗ ΥΓΕΙΑΣ (5) ΑΔΕΣΠΟΤΑ ΖΩΑ (1) ΑΕΡΑΚΙ (1) ΑΕΡΑΚΙ.ΦΥΣΙΚΕΣ ΕΠΙΣΤΗΜΕΣ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ. (1) ΑΕΡΑΣ (3) ΑΕΡΟΠΛΑΝΑΚΙΑ (1) ΑΚΟΗ -ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ (1) ΑΚΟΥΩ ΤΟ ΣΩΜΑ ΜΟΥ (1) ΑΛΚΥΟΝΙΔΕΣ ΜΕΡΕΣ (1) ΑΜΥΓΔΑΛΙΑ (1) ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ (1) ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ -ΒΡΑΒΕΙΟ 2013 (1) ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 1 (1) ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 2 (1) ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 3-ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ (1) ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ 4-ΒΙΩΜΑΤΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ (1) ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΕΝΝΗΣΗΣ (1) ΑΝΑΤΡΙΧΙΛΑ (1) ΑΝΕΜΟΣ (1) ΑΝΟΙΞΗ (1) ΑΝΤΙΟ Κ.ΔΟΜΝΑ ΣΑΜΙΟΥ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ (1) ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΗ (1) ΑΠΟΚΡΙΑ (1) ΑΠΟΡΡΙΜΑΤΑ (1) ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΗ -ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (1) ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ (1) ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΣ ΝΗΠΙΩΝ (1) ΑΡΚΟΥΔΑ (1) ΑΡΛΕΚΙΝΟΣ (1) ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΙ (3) ΑΡΧΗ ΧΡΟΝΙΑΣ ΠΙΣΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΡΩΤΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ (3) ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ (1) ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ (1) ΒΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΖΩΗ (21) ΒΙΒΛΙΟ (4) ΒΙΒΛΙΟ-ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ (1) ΒΙΝΤΕΟ (1) ΒΡΑΒΕΙΑ 2014 (1) ΒΡΑΒΕΙΟ (2) ΒΡΑΒΕΙΟ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ-ΟΜΑΔΕΣ (1) ΒΡΑΧΙΟΛΑΚΙΑ ΦΙΛΙΑΣ (1) ΒΡΟΧΗ. (1) ΓΕΝΕΘΛΙΑ (1) ΓΙΑΝΝΟΥΛΑ ΚΟΥΛΟΥΡΟΥ (1) ΓΙΟΛΑΝΤΑ ΤΣΟΡΩΝΗ -ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ (3) ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΜΑΣ 2013- ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 4 (1) ΓΙΟΡΤΗ ΜΑΝΟΥΛΑΣ (6) γλυκκα λογακια (1) ΓΩΝΙΑ ΒΟΗΘΟΥ (1) ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ (1) ΔΕΡΜΑ (2) ΔΕΣΙΜΟ ΟΜΑΔΑΣ (1) ΔΕΣΠΟΖΟΜΕΝΑ ΖΩΑ (1) ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (1) ΔΙΑΚΟΠΤΟΥΜΕ ΕΥΓΕΝΙΚΑ. (1) ΔΙΑΤΡΟΦΗ (3) ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ (1) ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ (3) ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΩΝ 2 (1) ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ (1) ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΙΣΤΟΛΟΓΙΩΝ (1) ΔΟΝΤΑΚΙΑ (1) ΔΩΡΑΚΙΑ ΠΡΩΤΗΣ ΜΕΡΑΣ (3) ΕΒΔΟΜΑΔΑ (1) ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΩΡΑ; ΛΑΔΙ (1) ΕΙΡΗΝΗ (1) ΕΛΙΑ (2) ΕΛΛΑΔΑ. (1) ΕΛΠΙΔΑ. (1) ΕΝΔΥΝΑΜΩΣΗ ΟΜΑΔΑΣ (1) ΕΟΤΑΣΜΟΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ (2) ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ (1) ΕΥΧΟΛΟΓΙΟ ΒΑΦΤΙΣΗΣ (1) ζωγραφιές και κάρτες! (1) ΗΜΕΡΑ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΒΙΑΣ (1) ΗΜΕΡΑ ΧΩΡΙΣ ΠΟΔΗΛΑΤΟ (1) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ (1) ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΦΙΛΙΑΣ (1) ΗΡΕΜΙΑ (1) ΗΡΩΑΣ (1) ΗΡΩΕΣ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΟΙ ΣΕ ΜΑΓΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ (3) ΘΑΛΑΣΣΑ (2) ΘΑΛΑΣΣΟΓΡΑΦΙΑ (1) ΘΕΑΤΡΟ (1) ΘΡΗΣΚΕΙΑ (1) ΘΥΜΟΣ (1) ΙΔΙΑ -ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ (1) ΚΑΘΑΡΑ ΔΕΥΤΕΡΑ (1) ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ (1) ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ (1) ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (2) ΚΑΛΟΚΑΙΡΑΚΙ ΓΛΥΚΟ (1) ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ (2) ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΙΔΕΕΣ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (1) ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (1) ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΓΙΟΡΤΗ (3) ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ (2) ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΟ ΒΙΝΤΕΑΚΙ (2) ΚΑΝΟΝΕΣ -ΤΡΕΝΑΚΙ (1) ΚΑΝΟΝΕΣ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ (3) ΚΑΡΑΜΕΛΟΦΑΤΟΥΛΗΔΕΣ (1) ΚΑΡΤΑ ΓΙΑ ΓΕΝΕΘΛΙΑ (1) ΚΛΗΡΟΝΟΜΙΑ. (1) ΚΟΥΚΙΑ (1) ΚΡΑΣΟΚΟΥΛΟΥΡΑ (1) ΚΡΙΣΗ (1) ΚΥΡΑ ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ. (1) ΛΑΓΟΥΔΑΚΙΑ. (1) ΛΑΜΠΑΔΕΣ (1) ΛΙΜΑΝΙ (1) ΜΑΣΚΑ (2) ΜΑΣΚΑΡΑΤΑ (1) ΜΕΛΙ (1) ΜΕΡΕΣ (1) ΜΕΡΙΚΑ -ΟΛΑ (1) ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΔΙΑΤΡΟΦΗ (1) ΜΕΣΟΓΕΙΑΚΗ ΠΥΡΑΜΙΔΑ (1) ΜΙΚΡΟΙ ΘΑΛΑΣΣΟΓΡΑΦΟΙ ΕΝ ΠΛΩ (1) ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑ (1) Μουσική Πινακοθήκη (4) Μουσική. (3) ΜΠΙΣΚΟΤΑ. (1) ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΩΡΑ ΜΗΔΕΝ (1) Νοεμβρης (1) Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ (1) Ο ΕΑΥΤΟΣ ΜΟΥ. (1) Ο ΕΥΑΤΟΣ ΜΟΥ (2) Ο ΚΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ (1) ομπρελες κατασκευη (1) ΟΡΓΑΝΩΣΗ (1) ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ (2) ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΒΙΒΛΙΟΥ (1) ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΖΩΩΝ 4η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ (1) ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΜΕΡΑ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ (2) ΠΑΖΑΡΙ -ΠΑΣΧΑ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (1) ΠΑΖΑΡΙ -ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2011 (1) ΠΑΖΑΡΙ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΩΝ (1) ΠΑΘΗ ΧΡΙΣΤΟΥ (1) ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ (4) ΠΑΡΑΔΟΣΗ (1) ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ Ε. (1) ΠΑΡΟΥΣΙΟΛΟΓΙΟ (2) ΠΑΣΧΑ (5) ΠΑΣΧΑ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (1) ΠΑΣΧΑ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ 2013 (1) ΠΑΣΧΑ-ΣΤΑΥΡΩΣΗ (1) ΠΑΣΧΑΛΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (2) ΠΑΤΡΑ (2) ΠΑΤΡΑ ΜΟΥ (9) ΠΑΤΡΙΝΟ ΚΑΡΝΑΒΑΛΙ (3) ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ-Η (1) ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ (1) ΠΕΡΙΣΠΑΣΜΟΣ (1) ΠΕΡΠΕΡΟΥΝΑ ΠΕΡΠΑΤΕΙ (2) ΠΕΡΠΕΡΟΥΝΑ ΠΕΡΠΑΤΕΙ-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ (1) ΠΕΨΗ. (1) ΠΙΝΑΚΕΣ ΑΝΑΦΟΡΑΣ (1) ΠΟΛΕΜΟΣ ΚΑΙ ΕΙΡΗΝΗ (2) ΠΟΛΙΚΕΣ ΑΡΚΟΥΔΕΣ (1) ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΤΩΝ ΜΙΚΡΩΝ (1) ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ (1) ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ (5) ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ (5) ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ ΝΤΕΝΕΚΕΔΟΥΠΟΛΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ (1) ΠΟΡΤΦΟΛΙΟ (1) ΠΡΙΝ-ΤΩΡΑ-ΥΣΤΕΡΑ (1) ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΔΗΜΟΤΙΚΟ (1) ΠΡΩΤΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (1) ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ (4) ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ (2) ΡΑΔΙΟΦΩΝΟ (1) ΣΑΠΟΥΝΙ -ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ (1) ΣΑΠΟΥΝΙ-ΛΑΛΑΚΙΑ (1) ΣΑΡΑΚΟΣΤΗ (1) ΣΑΡΑΚΟΣΤΟΥΛΕΣ (1) ΣΕΙΣΜΟΣ (1) ΣΤΑΦΥΛΙ (2) Σταφύλι -τρύγος-μουσταλευριά-ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ (1) ΣΥΓΓΡΑΦΗ ΒΙΒΛΙΟΥ (1) ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΑΞΗΣ (1) ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ (1) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (6) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 1 (1) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 3 -ΜΙΚΡΟΣ ΠΡΙΓΚΙΠΑΣ (1) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 5-ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ (1) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 6 (1) ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 7- ΚΑΙΝΟΤΟΜΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΑΓΩΓΗΣ ΥΓΕΙΑΣ (1) ΣΧΗΜΑΤΑ (1) ΣΧΟΛΕΙΑ (1) ΣΧΟΛΙΚΗ ΒΙΑ (2) ΣΩΜΑ (4) ΣΩΜΑ -ΔΙΑΤΡΟΦΗ (1) ΣΩΜΑ-ΔΙΑΤΡΟΦΗ (2) ΤΑΥΤΟΤΗΤΕΣ (1) ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΟ (1) Το γιλεκάκι που φορείς 2 ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ (1) Το γιλεκάκι που φορείς ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟ (1) ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΕΛΠΙΔΑΣ (1) ΤΟΥΡΤΑ-ΠΑΙΔΙΚΗ (1) ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΜΑΖΙ! (1) ΤΡΥΓΟΣ (1) ΥΨΩΣΗ ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ (1) ΦΑΝΑΡΑΚΙΑ (1) ΦΑΡΟΣ (1) ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΣ (1) φθινοπωρινες δραστηριοτητες (2) ΦΘΙΝΟΠΩΡΙΝΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (2) ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ (3) ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ -ΑΠΟΔΗΜΗΤΙΚΑ (1) ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ. (2) ΦΘΙΝΟΠΩΡΟΥΛΗΣ (1) ΦΙΛΙΑ (3) ΦΙΛΟΦΡΟΝΗΣΕΙΣ (1) ΦΛΕΒΑΡΗΣ (3) ΦΟΒΟΣ (1) ΦΡΟΥΤΟΣΑΛΑΤΑ (1) ΧΑΡΑ -ΛΥΠΗ (1) ΧΑΡΟΥΜΕΝΟΣ -ΛΥΠΗΜΕΝΟΣ (1) ΧΑΡΤΑΕΤΟΙ (1) ΧΕΙΜΩΝΑΣ (4) ΧΕΙΜΩΝΙΑΤΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (1) ΧΙΟΝΑΝΘΡΩΠΑΚΙΑ (1) ΧΙΟΝΙ (1) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ (6) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ -ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΜΕ ΜΑΜΑΔΕΣ (3) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ -ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (2) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ 2013 (1) χριστουγεννα 2015 (1) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΚΡΙΣΗ (1) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ- ΑΝΑΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΓΕΝΝΗΣΗΣ (1) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ-ΘΑΤΡΙΚΟ (1) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ (1) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ-ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ 2013 (1) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ-ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΕΣ (1) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ-ΣΤΟΛΙΣΜΟΣ (1) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ. (1) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΕΘΙΜΑ (1) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΑ ΘΕΑΤΡΙΚΑ (2) Χριστουγεννιάτικη πρόσκληση (1) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟ 2013 (1) ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΙΑΤΙΚΟ ΠΑΖΑΡΙ 2013 (1) Χριστουγεννιάτικο παιχνίδι (1) ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΠΟΛΙΤΕΙΑ (1) ΧΡΩΜΑ ΣΤΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ (1) χρωματα (1) ACTIONAID ΗΕLLAS (1) AKOH (1) ANOIΞΗ-ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΑ 2 (1) E TWINNING (7) e-twinning (1) EL GRECO (1) HΡΩΕΣ (1) KΑΤΕΡΙΝΑ ΤΖΑΒΑΡΑ (1)

Συνολικές προβολές σελίδας

Wikipedia

Αποτελέσματα αναζήτησης

ΦΤΙΑΞΕ ΤΟ ΠΑΖΛ ΟΣΟ ΠΙΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΜΠΟΡΕΙΣ.(πάτα την εικόνα)

Click to Mix and Solve