Εξηγήσαμε τη λειτουργία των ματιών και πως ο εγκέφαλός μας ,έχει τη δυνατότητα να ισιώνει την εικόνα ενώ το μάτι τη συλλαμβάνει ανάποδα.Εδώ αναφέραμε και τις παλιές φωτογραφικές μηχανές με το φιλμ όπου έκαναν την ίδια δουλειά.
Σήμερα έχουμε τις ψηφιακές με τη κάρτα μνήμης!!!
Ο σκοπός που έχουν τα δάκρυα.
Κοιτάξαμε τα μάτια μας στο καθρέφτη και τα περιγράψαμε...
Κοιτάξαμε τα μάτια του φίλου μας και τα περιγράψαμε...
Εντωπίσαμε διαφορές στο χρώμα ,στο σχήμα,στις τρίχες που έχουν πάνω τα μάτια (έτσι ονόμασαν τις βλεφαρίδες)
Οι παθήσεις των ματιών...δεν είναι και λίγες ε;
Kαι φυσικά το θέμα ,μας οδήγησε αβίαστα στους ανθρώπους που δε βλέπουν και λέγονται τυφλοί.
Αυτό που μου έκανε εντύπωση ,όταν ρώτησα αν αυτοί οι άνθρωποι γεννιούνται έτσι ,η απάντηση ήταν θετική από όλα τα παιδιά .Εξήγησα πως μπορεί κάποιος να τυφλωθεί και κατά τη διάρκεια της ζωής του από ατύχημα.
Ευαισθητοποιηθήκαμε για αυτή την κοινωνική ομάδα και αναφέραμε τρόπους για να τους βοηθήσουμε.Ένας από αυτούς είναι και το σύστημα braille όπου βοηθά τους τυφλούς ανθρώπους να διαβάζουν.
Επίσης τα σκυλιά και τα μπαστούνια τους καθοδηγούν.
Φτιάξαμε τα 6 πρώτα γράμματα του αλφάβητου braille...
και νιώσαμε και εμείς για λίγο τυφλοί!!!!
Συνεχίζοντας να είμαστε τυφλοί περάσαμε τη διάβαση πεζών αφού ακούσαμε τον προειδοποιητικό ήχο από τα φανάρια.
Γρήγορος για να περάσουμε ,αργός για να σταματήσουμε.
Ο Κωνσταντίνος μας έφερε ένα παραμύθι για ένα πρίγκηπα που τυφλώθηκε στη προσπάθειά του να σώσει την αγαπημένη του.
Είναι πολύ σημαντικό να βλέπουμε με τα μάτια και της ψυχής.Έτσι κάνουν και τα άτομα με προβλήματα όρασης.Βλέπουν με τα μάτια της ψυχής!!!!
Παίξαμε με τις λέξεις ,αντιστοιχήσαμε,μετρήσαμε,κολλήσαμε.
Μετρήσαμε τελίτσες ...αχ μου ξέφυγε μιαααααα.....
Φτιάξαμε ομαδικό κολάζ με υλικό που φέραμε από το σπίτι.
Θαυμάσαμε το πίνακα του ζωγράφου μας Δομίνικου Θεοτοκόπουλου ,του γνωστού μας El Grego.
Kαι είπαμε την άποψή μας για το έργο τέχνης!
Έλα και ένα χασάπικο για τα φιλαράκια μου!!!!