H Mεγάλη πολιτεία των μικρών!!!
Με αφορμή στη γιορτή του σαπουνιού,τα νήπια ήρθαν σε επαφή με παιδάκια όπου είχαν προβλήματα ακοής.
Σήμερα όλο το πρωί συζήταγαν για αυτά στο ελεύθερο παιχνίδι και έτσι άδρασα την ευκαιρία να συζητήσουμε για τις αισθήσεις μας.
Πόσες είναι οι αισθήσεις ;
Τι σημαίνει αισθήσεις;
Πως θα είμαστε χωρίς αυτές;
Ποια είναι η σημασία τους;
Eρωτήματα που αναπτύχθηκαν και σιγά -σιγά τα λύνουμε.
Έπειτα δώσαμε μεγαλύτερη έμφαση στην αίσθηση της ακοής και μιλήσαμε πιο αναλυτικά .
Σκεφτήκαμε τί μπορούμε να ακούμε;
Διαπιστώσαμε πως όλη η ζωή μας έχει ήχους,η καθημερινότητά μας,η εργασία μας ,το σχολείο μας,το σπίτι μας,η φύση ,η θάλασσα,το νερό.
Το πιο ωραίο μου το είπε ένα κοριτσάκι (προνήπιο)
Τα παιδιά έλεγαν διάφορους ήχους και είπαν και τον ήχο του πάγου.
Εγώ βιάστηκα να τα διορθώσω λέγοντάς τους ,πως ο πάγος δεν έχει ήχο.......ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ!!!
Το κοριτσάκι πετάχτηκε και είπε<<Υπάρχει κυρία...ο ήχος που κάνει το παγάκι όταν το βάζουμε σε ένα ποτήρι νερό..>>
Και τότε μου ήρθε στο μυαλό το ..ΠΩΣ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ;Ε,ΠΩΣ;;;
Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το φίλο μας τον Πέρη στον υπολογιστή και ακούσαμε τα είδη φωνών που υπάρχουν στους άνδρες και στις γυναίκες.
Τενόρος,μπάσος,σοπράνο μετζο σοπράνο,αλτο κτλ.
Διασκεδάσαμε ,προσπαθώντας να μιμηθούμε τις φωνές!!!
Τονίσαμε τη σπουδαιότητα της αίσθησης της ακοής,είναι πολύ σημαντικό και ευλογία να ακούμε.
Και νιώσαμε τον ΗΧΟ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ...έστω και για μια στιγμή.
Με αφορμή στη γιορτή του σαπουνιού,τα νήπια ήρθαν σε επαφή με παιδάκια όπου είχαν προβλήματα ακοής.
Σήμερα όλο το πρωί συζήταγαν για αυτά στο ελεύθερο παιχνίδι και έτσι άδρασα την ευκαιρία να συζητήσουμε για τις αισθήσεις μας.
Πόσες είναι οι αισθήσεις ;
Τι σημαίνει αισθήσεις;
Πως θα είμαστε χωρίς αυτές;
Ποια είναι η σημασία τους;
Eρωτήματα που αναπτύχθηκαν και σιγά -σιγά τα λύνουμε.
ΟΙ 5 ΑΙΣΘΗΣΕΙΣ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑ |
ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΝΗΜΗΣ.(όποιος θυμόταν την ονομασία της αίσθησης κόλλαγε την αίσθηση σε α3) Οι συγκεκριμένες εικόνες είναι της Ανθής Ζήση |
ΑΤΟΜΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ(ζωγραφίζω και γράφω τις αισθήσεις όπως μπορώ) |
ΚΑΛΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΑΜΕ |
ΕΡΓΑΣΙΑ ΠΡΟΝΗΠΙΟΥ |
Έπειτα δώσαμε μεγαλύτερη έμφαση στην αίσθηση της ακοής και μιλήσαμε πιο αναλυτικά .
Σκεφτήκαμε τί μπορούμε να ακούμε;
Διαπιστώσαμε πως όλη η ζωή μας έχει ήχους,η καθημερινότητά μας,η εργασία μας ,το σχολείο μας,το σπίτι μας,η φύση ,η θάλασσα,το νερό.
Το πιο ωραίο μου το είπε ένα κοριτσάκι (προνήπιο)
Τα παιδιά έλεγαν διάφορους ήχους και είπαν και τον ήχο του πάγου.
Εγώ βιάστηκα να τα διορθώσω λέγοντάς τους ,πως ο πάγος δεν έχει ήχο.......ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑ!!!
Το κοριτσάκι πετάχτηκε και είπε<<Υπάρχει κυρία...ο ήχος που κάνει το παγάκι όταν το βάζουμε σε ένα ποτήρι νερό..>>
Και τότε μου ήρθε στο μυαλό το ..ΠΩΣ ΝΑ ΚΡΥΦΤΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ;Ε,ΠΩΣ;;;
Στη συνέχεια παρακολουθήσαμε το φίλο μας τον Πέρη στον υπολογιστή και ακούσαμε τα είδη φωνών που υπάρχουν στους άνδρες και στις γυναίκες.
Τενόρος,μπάσος,σοπράνο μετζο σοπράνο,αλτο κτλ.
Διασκεδάσαμε ,προσπαθώντας να μιμηθούμε τις φωνές!!!
Τονίσαμε τη σπουδαιότητα της αίσθησης της ακοής,είναι πολύ σημαντικό και ευλογία να ακούμε.
Και νιώσαμε τον ΗΧΟ ΤΗΣ ΣΙΩΠΗΣ...έστω και για μια στιγμή.
Προσθήκη λεζάντας |